wtorek, 3 marca 2015

"Lady in red" ... czyli małe zmiany





"Każda mijająca minuta to kolejna szansa aby coś zmienić"
                                              
                                                                                                 Cytat z filmu "Vanilla Sky"





 






Zmiana czyli "zastąpienie czegoś czymś" lub też "fakt, że ktoś staje się inny lub coś staje się inne niż dotychczas"...





***





Wokół zmiany. Prawie wszędzie. U mnie również.







 




 



                                       






Zmiany wielkie i małe, spektakularne i nic nieznaczące.







 

 






Zmiany to rozwój, postęp. Zmiany są dobre. Zwłaszcza te, które niosą dobro, nadzieję, pozytywne wibracje. Nawet jeśli nie możemy zmienić wszystkiego co złe, co nie takie, czy wreszcie świata, to zmieniajmy co się da. 

Ale przede wszystkim zmieniajmy siebie i swoje nastawienie, głównie do tego czego zmienić nie możemy. 





***





                         





*** 





Czerwień to kolor, który u mnie pojawia się i znika. Głęboko schowany czeka na niże baryczne, spadki ciśnienia, braki energii (mojej osobistej, nie tej elektrycznej - na to mam setki świec :) 







 







Tym razem pozwoliłam czerwieni rozgościć się również w moim mieszkaniu. Nie za bardzo, nie za dużo. I... jest pięknie. Energetycznie ale nie nachalnie.
Zmysłowo... 














***


- Kochanie, zmień płytę...


***






Nigdy nie widziałem cię tak pięknej jak dziś w nocy 
Nigdy nie widziałem cię tak jaśniejącej blaskiem 

Nigdy nie widziałem tylu mężczyzn pytających czy mogą z tobą zatańczyć 

Szukających małego romansu 

Cienia szansy 


Nigdy nie widziałem tej sukienki, którą założyłaś 

Ani pasemek twoich włosów, które sięgały twych oczu 


Byłem ślepy 

(...)



                                                                                                               Chris De Burgh

                                                                                                                    "Lady in red"








***







1 komentarz:

  1. Intrygujący kolor, ale też intrygujący, pełen zagadek tekst.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń