piątek, 20 marca 2015

a na stole...

Czy zastanawiałyście się już jak wystroicie Wasze świąteczne stoły? Przywiązujecie do tego dużą wagę? A może macie stały "zestaw" bez którego nie wyobrażacie sobie stołu w Święta - rodzinne pamiątki typu stare srebra, porcelana, szkło? A może co roku zaskakujecie swoich bliskich nowym wystrojem, zastawą? Ja bardzo lubię pięknie zastawiony stół - gustownie, stylowo ale bez nadęcia. Jednak Święta rządzą się swoimi prawami i niekiedy dopuszczam odrobinę szaleństwa lub jakiś drobiazg na pograniczu kiczu, lubię też element zaskoczenia. Dotychczas sama wymyślałam wystrój stołu - dobierałam naczynia, ozdoby, kolorystykę. Jednak w tym roku postanowiłam poszukać inspiracji i... znowu przepadłam na dosyć długo w mojej ulubionej "skarbnicy" takowych, czyli Pintereście :) Poniżej zaledwie kilka, no może kilkanaście :) propozycji w różnym stylu. Tym razem starałam się poukładać je według tonacji kolorystycznej:


































































































Tradycyjnie kilka moich ulubionych kompozycji:

 

























Na koniec kilka propozycji świątecznych dekoracji:

























I jeszcze coś co szczególnie przypadło mi do gustu:






THE END


8 komentarzy:

  1. Znowu piękne dekoracje wyszukałaś, wpadnę jeszcze kilka razy po inspiracje. Czwarty stół wygląda niesamowicie ciekawie.
    Wiosennie pozdrawiam.:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i wobec tego zapraszam Cię serdecznie i ponownie w moje skromne "progi" ;)))
      Buziaki!

      Usuń
  2. Piękne dekoracje. Spodobała mi się stylizacja z brązowymi dodatkami i zającem na jajku:) oraz Vintage home love. Jakoś nie przepadam za kolorowymi, a czasami kiczowatymi wręcz ozdobami na Wielkanocnym stole. Ważny jest umiar we wszystkim:) choć każdy może mieć inne zdanie:)
    pozdrawiam:))))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Zgadzam się z Tobą w 100% - co za dużo to nie zdrowo, również kolorów. Bo przecież urok tkwi w prostocie a nie w przesycie. Ale, że o gustach ponoć się nie dyskutuje, każdy niech robi jak uważa i lubi ;)
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  3. Świetne inspiracje ! Może przydadzą się za rok... Pozdrawiam - M.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Maszko,
      Przykro mi... Trzymam mocno kciuki za lepsze jutro. Cieszę się, że pomimo wszystko znajdujesz chęci i czas żeby do mnie zajrzeć,
      Pozdrawiam Cię serdecznie

      Usuń
  4. Ulka, cudnie u Ciebie i tak świątecznie! Ja przywiązuję wagę do dekoracji stołu - a tu już widzę kilka świetnych pomysłów!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci Kasiu! Pięknie nakryty stół to według mnie połowa sukcesu. Druga - to pyszne i równie pięknie podane dania :)))

      Usuń