wtorek, 18 sierpnia 2015

jeszcze trochę mody # lato









Post o moich modowych inspiracjach wywołał Wasze ogromne zainteresowanie, stąd kontynuacja tematu :)







Póki jeszcze jest lato ... 








Kluczem wyboru moich inspiracji nie są znane marki czy nazwiska projektantów.







 Nie szukam "metek".








Wybieram to, co według mnie dobrze wygląda i w czym nie będę czuła się jak przebrana. 








Lubię dobrze wyglądać, nawet jeśli to jest tzw. zwykłe ubranie. 








Istotne dla mnie jest to, żebym czuła się komfortowo. 








Bo co z tego, że w danym momencie hitem jest szeroka krata, skoro wiem, że to nie jest wzór dla mnie.








Co nie znaczy, że nie lubię kratki w ogóle.








Według mnie w udanej stylizacji nie zawsze i niekoniecznie chodzi o włożenie na siebie równocześnie modnej bluzki, spódniczki, butów i torebki (choć oczywiście można i tak).








Najczęściej wystarczy jeden modny element i umiejętnie dobrana reszta, tzn. w taki sposób, aby dopełniała całości a nie, żeby np. poszczególne części stylizacji konkurowały ze sobą czy też tworzyły efekt przeładowania.









Niekiedy stylizację "robią" dodatki -








buty lub torebka w kontrastowym kolorze, oryginalna biżuteria czy szal zamotany niedbale wokół szyi.









W moich inspiracjach chodzi o to, by zobaczyć jak wygląda zestawienie poszczególnych kolorów czy też np. elementów garderoby w odmiennych stylach.









Niekiedy zestawienie dwóch rzeczy z pozoru do siebie niepasujących tworzy całkiem udaną kompozycję.












Na koniec kwestia finansów - wiem z doświadczenia, że nie trzeba wydać mnóstwa pieniędzy, żeby ubrać się modnie.









Nie warto przepłacać, zwłaszcza za coś "sezonowego".










 Ja inwestuję w klasykę i tzw. bazę.








Zanim zdecyduję się na kupno ubrania, które w danym momencie mnie zachwyciło, zastanawiam się z czym je zestawię, czy włożę to więcej niż raz i czy na pewno do mnie pasuje.









TRAFIONYCH ZAKUPÓW


I MIŁEGO DNIA!



Źródło inspiracji: Pinterest

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz