wtorek, 6 stycznia 2015

już czas ?

siedzę otulona ciepłym kocem, 
z filiżanką aromatycznej herbaty,
patrzę na Nią
i z żalem myślę
że jeszcze tylko chwilę będzie cieszyć nasze oczy 
i wypełniać swym zapachem nasz dom



niczym dziecko z uporem powtarzam w myślach -
jeszcze nie dzisiaj, 
jeszcze jeden dzień

źródło: biellubie



   






mimo upływu lat 
magia tych Najpiękniejszych Świąt działa na mnie niezmiennie
a blask choinki, świąteczne ozdoby i girlandy migoczących światełek
wzbogacają duchowe przeżycia i chwile refleksji

dlatego dam sobie jeszcze chwilę

mam czas

bl


2 komentarze:

  1. Bardzo ładne zdjęcia, ja też zaczynałam niedawno, może zajrzysz do mnie?

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję,
    a co do Twojego bloga to oczywiście zajrzałam i "zgłębiam" go od wczoraj :) zwłaszcza posty o Twoich wspaniałych podróżach. W tym momencie zakończyłam serię o Szwajcarii. Podziwiam również Twój ogród, a post o wizycie w cudownym ogrodzie japońskim w Jarkowie przywołał wspomnienia - byłam tam kilka lat temu :)
    Pozdrawiam Cię serdecznie

    OdpowiedzUsuń